Toimitusjohtajan laatulupaus

Olen ylpeä yrityksemme saamasta kiitettävästä asiakaspalautteesta, loistavasta menestyksestä Isännöintiliiton laatumittauksissa sekä asiakasyhtiöidemme tilintarkastajilta saaduista lukuisista kiitoksista. Panostuksemme asiakkaidemme tyytyväisyyteen on meille luonnollinen tapa toimia.”

Olemme palvelleet espoolaisia ja helsinkiläisiä asunto-osakeyhtiöitä vuodesta 1993 alkaen. Kerran alkaneet asiakassuhteet ovat jatkuneet pitkään, monet jo aivan toiminnan alusta alkaen. Tällä hetkellä asiakasyhtiöissämme on lähes 3000 asuntoa, joissa on yhteensä yli 6000 asukasta. Toimintamme kulmakivinä ovat isännöintitoiminnan konkreettiset laatutekijät, joita käsittelin ammatti-isännöitsijätutkinnon (AIT) opinnäytetyössäni jo v. 1998. Tunnistamalla asiakkaille merkittävät asiat olemme kyenneet saavuttamaan ja ylläpitämään korkean laatutason, joka on meille kunnia-asia. Käytännössä asiakkaillemme tämä tarkoittaa oikeiden asioiden tekemistä, oikeaan aikaan ja oikein.

Jokaisen soittajan asia on yhtä tärkeä, oli ongelma pieni tai putkiremontin kokoinen, ajattelee espoolainen isännöitsijä Markku Mathlin.”
— Helsingin Sanomat, 29.2.2012

Näiden arvojen toteuttamiseksi olemme kehittäneet toimintamme tueksi apuvälineitä ja toimintamalleja, joita koko henkilöstö käyttää ja noudattaa. Kehittämämme dokumentointijärjestelmä palkittiin Isännöintiteko 2011 –palkinnolla valtakunnallisilla Isännöintipäivillä.

 
Markku-3.png

Markku Mathlin, toimitusjohtaja Etuisännointi