Toimitusjohtajan laatulupaus

”Olen ylpeä yrityksemme saamasta kiitettävästä asiakaspalautteesta, loistavasta menestyksestä Isännöintiliiton laatumittauksissa sekä asiakasyhtiöidemme KHT- ja HTM-tilintarkastajilta saaduista lukuisista kiitoksista. Panostuksemme asiakkaidemme tyytyväisyyteen on meille luonnollinen tapa toimia.”

Olemme palvelleet espoolaisia ja helsinkiläisiä asunto-osakeyhtiöitä vuodesta 1993 alkaen. Kerran alkaneet asiakassuhteet ovat jatkuneet pitkään, monet jo aivan toiminnan alusta alkaen. Tällä hetkellä asiakasyhtiöissämme on lähes 2500 asuntoa, joissa on yhteensä yli 5000 asukasta. Toimintamme kulmakivinä ovat isännöintitoiminnan konkreettiset laatutekijät, joita käsittelin ammatti-isännöitsijätutkinnon (AIT) opinnäytetyössäni jo v. 1998. Tunnistamalla asiakkaille merkittävät asiat olemme kyenneet saavuttamaan ja ylläpitämään korkean laatutason, joka on meille kunnia-asia. Käytännössä asiakkaillemme tämä tarkoittaa oikeiden asioiden tekemistä, oikeaan aikaan ja oikein.

Näiden arvojen toteuttamiseksi olemme kehittäneet toimintamme tueksi apuvälineitä ja toimintamalleja, joita koko henkilöstö käyttää ja noudattaa. Kehittämämme dokumentointijärjestelmä palkittiin Isännöintiteko 2011 –palkinnolla valtakunnallisilla Isännöintipäivillä.

Nyt puhuu isännöitsijä | ”Jokaisen soittajan asia on yhtä tärkeä, oli ongelma pieni tai putkiremontin kokoinen, ajattelee espoolainen isännöitsijä Markku Mathlin.” Poiminta on Helsingin Sanomissa 29.2.2012 Etuisännöintiä käsitelleestä artikkelista.

Isännöintiteko 2011 | Isännöintiliitto nostaa esiin vuosittain hyvää isännöintityötä ja palkitsee ansioituneita toimijoita Isännöintiteko -palkinnolla. Vuoden 2011 palkinto myönnettiin espoolaisen Etuisännöinnin perusteelliselle dokumentointijärjestelmälle.   >> Lue lisää Etuisännöinnille myönnetyn palkinnon perusteista